مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-14سياسي

اعضای شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران معرفی شدند


علیرضا نادعلی و حجت الاسلام سید محمد آقامیری به عنوان اعضای شورای شهر در ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران  انتخاب دو نفر از اعضای شورا جهت عضویت در شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران موضوع  بند هفتم  ذیل مـاده واحده اصـلاحیه مصـوبه برنامه راهبردی کمـک به توسـعه، مقاوم سازی تعمیر، تجهیز و ضوابط احداث مساجد و اماکن مذهبی مبتنی بر معماری اسلامی و ایرانی در دستور کار قرار گرفت.

در همین زمینه نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی موظف شده بود که نسبت به تشکیل شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران شورایی اقدام  کند.

وی ادامه داد: همچنین شهرداری موظف شد تا کمیته تخصصی طراحی معماری مساجد و نمادهای مذهبی شهر تهران را ذیل این شورا تشکیل دهد و ضمن هماهنگی لازم با کلیه نهادهای دولتی، عمومی و مدنی ذیربط در چارچوب قوانین و مقررات موضوع را دنبال کند.

معدنی پور ادامه داد: مقرر بود که دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر از کمیسیون فرهنگی اجتماعی و کمیسیون شهرسازی و معماری معرفی شوند جهت عضویت در این شورا معرفی شوند که ما از کمیسیون فرهنگی اجتماعی آقای نادعلی شهرستانکی را معرفی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران معرفی شدند

اعضای شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران معرفی شدند