مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:402021-11-14اقتصادي

اعلام جرم علیه 4 جایگاه CNG خراسان شمالی توسط استاندارد


مدیرکل استاندارد خراسان شمالی از اعلام جرم علیه چهار واحد خدماتی جایگاه متخلف CNG در شهرستان آشخانه و حوزه سملقان خبر داد.

- فهیمه مهمان نواز در گفت و گو با ایسنا، گفت: پیرو بازرسی های مکرر از جایگاه های عرضه سوخت CNG در سطح استان، چهار جایگاه CNG با وجود اطلاع رسانی، مکاتبات و اخطارهای پی در پی، اقدام به ارائه خدمات بدون دریافت تاییدیه استانداردسازی (فعالیت غیر مجاز) داشته و هیچ گونه اقدام موثری در خصوص رفع نواقص بحرانی و دریافت تاییدیه استاندارد انجام نداده اند.

وی اظهارکرد: بنابراین در راستای حفظ ایمنی و رعایت حقوق مصرف کنندگان به استناد بند1 ماده 40 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده چهار واحد مذکور به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

مهمان نواز افزود: یکی از نگرانی های این اداره کل در ارتباط با این جایگاه های سوخت آن است که آن ها اقدام به رفع عدم انطباق ها نکرده و این نگرانی را به وجود آورده اند که خطرهای موجود تبدیل به خطر متوسط و پرخطر تبدیل شود.

وی ادامه داد: در حقیقت با گذشت زمان دستگاه ها مستهلک شده و نواقص خطرسازتر می شوند و شاید به دنبال آن خطر انفجار نیز به وجود آید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: افزایش نواقص این جایگاه ها سبب می شود تا آن ها به طور کلی از مدار فعالیت خارج شوند و استان دچار مشکل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جرم علیه 4 جایگاه CNG خراسان شمالی توسط استاندارد

اعلام جرم علیه 4 جایگاه CNG خراسان شمالی توسط استاندارد