مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-14حوادث

آخرین وضعیت پرونده محیط بان محکوم به قصاص


یکی از وکلای محیط بان برومند نجفی ضمن تشریح روند درگیری این محیط بان با شکارچیان غیرمجاز گفت: بر اساس قانون حمایت قضایی و بیمه ای از محیط بانان و جنگلبانان فعل انجام گرفته قانونی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا میر جعفری درباره روند پرونده و رویدادهای منجر به صدور قصاص نفس برای این محیط بان کرمانشاهی گفت: حادثه در شامگاه 14 مرداد 1399 حوالی ساعت 21و30 دقیقه در منطقه حفاظت شده بیستون کرمانشاه رخ داده است.

بدین ترتیب که با وصول خبری به مسئول منطقه مبنی بر حضور تعدادی شکارچی غیرمجاز در منطقه او به همراه سه محیط بان و مدیر حراست اداره کل، جهت بررسی شرایط به منطقه مراجعه می کنند که با یک دستگاه خودروی پراید حامل شش مظنون به شکار غیرمجاز در حال خروج از منطقه مواجه می شوند و بعد از عدم تمکین راننده خودرو به فرمان ایست مأموران و تلاش برای زیر گرفتن یکی از آنان درگیری رخ می دهد و تیر اسلحه برومند نجفی سهواً به جای برخورد با لاستیک به یکی از سرنشینان برخورد می کند که خونریزی زیاد منجر به فوت وی می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که پرونده چه مدت در حال تحقیقات مقدماتی و اقدامات حقوقی صورت گرفته چه بوده است، اظهارکرد: پس از وقوع حادثه و با شکایت اولیای دم فرد متوفی، پرونده به شعبه 2 بازپرسی دادسرای کرمانشاه ارجاع و پس از حدود هفت ماه کیفرخواست با ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده محیط بان محکوم به قصاص

آخرین وضعیت پرونده محیط بان محکوم به قصاص