مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-14اقتصادي

جاذبه سازی برای سرمایه گذاران / شهرداری مخالف افزایش محدوده خدماتی شهر است


شهردار بیرجند بر مخالفت شهرداری با افزایش محدوده خدماتی با توجه به ظرفیت های موجود تاکید کرد و گفت: باید در بافت فرسوده جاذبه برای سرمایه گذاری به وجود آید.

- ایسنا/خراسان جنوبی شهردار بیرجند بر مخالفت شهرداری با افزایش محدوده خدماتی با توجه به ظرفیت های موجود تاکید کرد و گفت: باید در بافت فرسوده جاذبه برای سرمایه گذاری به وجود آید.

مهدی بهترین، شنبه شب 22 آبان ماه در جلسه شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار کرد: 400 نفر از مالکان املاک غرب فنی و حرفه ای که دارای سند هستند خواستار الحاق به محدوده خدماتی شهر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه ظرفیت های بسیاری در داخل محدوده خدماتی شهر بیرجند وجود دارد و مخالف افزایش محدود خدماتی شهر هستیم، افزود: حدود 200 نفر از آنها با شهرداری در ارتباط هستند که با توجه به اینکه همه آنها برای زمین های خود سند دارند در صورتی که به محدوده خدماتی شهر اضافه شوند شهرداری باید برای ایجاد معابر زمین های مورد نظر را از مالکان آن خریداری کند.

شهردار بیرجند با بیان اینکه در گذشته این منطقه با بافتی شبیه شهرک و مجزا از شهر در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: گفت: اگر با این درخواست موافقت شود مالکانی که دارای شرایط مشابه هستند نیز خواستار الحاق به محدوده خدماتی شهر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاذبه سازی برای سرمایه گذاران / شهرداری مخالف افزایش محدوده خدماتی شهر است

جاذبه سازی برای سرمایه گذاران / شهرداری مخالف افزایش محدوده خدماتی شهر است