مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-14سياسي

اجرای رویداد ملی فهما در 570 مسجد کرمانشاه


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه از اجرای سومین رویداد ملی فهما در 570 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد.

- حجت الاسلام افشین کلات پور در نشست خبری امروز(23 آبان) با اشاره به اجرای سومین رویداد ملی فهما در کرمانشاه، اظهار کرد: در این رویداد که از 16 مرداد امسال همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شده، کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت هایی را در قالب موضوعاتی که از مرکز ابلاغ شده اجرا می کنند.

وی تصریح کرد: فعالیت هایی که توسط اعضای این کانون ها انجام می گیرد، در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده و به هر فعالیت امتیازاتی تعلق می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه مهلت ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد را تا 30 آذر اعلام کرد و گفت: امسال حدود 46 برنامه در قالب سه شبستان(موضوع اصلی) و 12 رواق(سرفصل) برای اجرا در کانون های فرهنگی هنری مساجد پیش بینی شده است.

وی فرهنگ، دانش و نور را سه موضوع اصلی رویداد امسال دانست و گفت: در زیرمجموعه این سه موضوع سرفصل هایی همچون کتاب، رسانه، همدلی، دانش، سرود، نور، فیلم، نمایش، ترنج، قلم، کارآفرینی و فرهنگ در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رویداد ملی فهما در 570 مسجد کرمانشاه

اجرای رویداد ملی فهما در 570 مسجد کرمانشاه