مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-14سياسي

مهم ترین مطالبات مردم ابهر از رییس جمهور چیست؟


حل مشکلات حوزه صنعت و کشاورزی، گره گشایی از مشکلات شهری، تکمیل پروژه های نیمه تمام و توجه به حاشیه شهرها از مهم ترین مطالبات مردم ابهر از رییس جمهور به شمار می رود.

- زنجانی ها این روزها، روزهای حساسی را پیش رو دارند.

اولین سفر رییس جمهور دولت سیزدهم به دیار غواصان دریادل، دیاری که مردمانش در انتخابات حماسه ای بی نظیر خلق کردند، سبب شده که این روزها شاهد جنب و جوش هایی در سطح استان برای طرح مطالبات استانی و شهرستانی باشیم.

شهرستان ابهر یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین شهرستان ها به دلیل وجود موقعیت استراتژیک، نزدیکی به پایتخت، وجود صنایع متعدد و پتانسیل های بالای کشاورزی به شمار می رود.

این روزها مردم ابهر نیز مانند مردم سایر نقاط استان، مطالباتی از رییس جمهور منتخب خود دارد که توجه و رسیدگی به این مطالبات می تواند کلید پیشرفت و توسعه این شهرستان به عنوان دروازه ورود به شمال غرب کشور باشد.

با توجه به استقرار صنایع مختلف در ابهر بی شک یکی از مطالبات اولویت دار مردم شهرستان و فعالان اقتصادی حل مشکل واحدهای صنعتی خواهد بود، زیرا ابهر یکی از قطب های اصلی صنعت استان است؛ به طوری که 252 واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک در این شهرستان فعال بوده و سهم اشتغال شهرستان ابهر در حوزه صنعت 31 درصد، در حوزه کشاورزی 29 درصد و در حوزه خدمات 40


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مطالبات مردم ابهر از رییس جمهور چیست؟

مهم ترین مطالبات مردم ابهر از رییس جمهور چیست؟