مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-14اجتماعي

طرز تهیه نان شکلاتی


نان شکلاتی یکی از نان های بسیار خوشمزه و پر طرفدار است و شاید کمتر کسی مزه این نان را دوست نداشته باشد.

این نان برای هر مناسبت و یا وعده ای مناسب است و شما می توانید به همراه 1 فنجان چای یا قهوه میل کنید همچنین این نان برای کودکان نیز بسیار جذاب است.

- برای تهیه شکلات میانی خامه صبحانه را داخل یک شیرجوش یا تابه ریخته و بگذارید ریز جوش بزند سپس از روی حرارت بردارید و شکلات تخته ای خرد شده را به آن اضافه کنید و سریع هم بزنید تا شکلات ذوب شود سپس در انتها فندوق خرد شده را اضافه کنید.

مرحله پنجم: تهیه نان شکلاتی خمیر بعد از استراحت پف کرده و و دو برابر شده است پف آن را با مشت بگیرید و روی سطح آردپاشی شده با وردنه باز کنید سپس به شکل مستطیل باز کنید و دور اضافه خمیر را با کاتر برش بزنید حالا شکلات مرحله قبل را در مرکز خمیر بریزید دقت کنید از کنارها فاصله زیادی داشته باشد سپس با پالت کرم شکلاتی را صاف کنید و دو تا گوشه های خمیر را روی خمیر برگردانید از دو طرف سپس خمیر را با کاتر به قسمت ها مساوی به عرض 5 سانت به شکل مستطیل تقسیم کنید سپس هر برش مستطیل را برش بزنید و به شکل گیس باف ببافید.

مرحله ششم: پخت نان شکلاتی در ادامه هر گیس باف را رول کنید و داخل قالب مافین از قبل چرب شده قرار دهید و روی خمیر نایلون کشیده و برای 30 دقیقه مجدد استراحت ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه نان شکلاتی

طرز تهیه نان شکلاتی