مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-14اقتصادي

زنگنه: حمایت از شرکت های خودرو نباید باعث افزایش قیمت خودرو شود


نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: حرف زدن از آزاد کردن قیمت و پرهیز از قیمت گذاری دستوری در حالی که بازار خودرو در انحصار دو خودروساز قرار دارد، - نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: حرف زدن از آزاد کردن قیمت و پرهیز از قیمت گذاری دستوری در حالی که بازار خودرو در انحصار دو خودروساز قرار دارد، یک تناقض است.

به گزار ش ایسنا، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به سازمان برنامه و بودجه گفت: مجلس بر اساس جداول بودجه 1400 مقرر کرد تا 19 هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی تخصیص یابد.

متأسفانه این بودجه در تهران بر اساس شاخص هایی که هیچ سنخیتی با نیازهای شهرستان ها و روستاهای محروم ندارد، تقسیم شده است و مشکلات بسیاری را پیش پای استانداران، فرمانداران و حتی سازمان های برنامه و بودجه استانی قرار داده است نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس از رییس سازمان برنامه و بودجه خواست تا تخصیص اعتبار محرومیت زدایی را اصلاح کند.

وی در ادامه ضمن تشکر از وزارت جهاد کشاورزی، سازمان تعاونی روستایی و بورس کالا گفت: امسال در یک حرکت هماهنگ و مدیریت شده و با مشارکت دستگاه های ذیربط و نقش آفرینی صحیح برای نهادهای فعال سرمایه و سبدگردانان سرمایه گذار، زعفران ایران به قیمت واقعی خود رسید و با شکستن انحصار دلالان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: حمایت از شرکت های خودرو نباید باعث افزایش قیمت خودرو شود

زنگنه: حمایت از شرکت های خودرو نباید باعث افزایش قیمت خودرو شود