مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-14اقتصادي

تامین نهاده های دامی، کالاهی اساسی و دارو در بودجه 1401 مورد توجه قرار گیرد


در بودجه سال 1401 راهکارهایی که بتواند ارز 4200 تومانی به نهاده ها و کالاهای اساسی و دارو را به دست مردم برساند و شاهد کمبود و گرانی کالای اساسی و دارو تحت هر عنوانی نباشیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهرداد گودرزوند چگینی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 23 آبان ماه) مجلس گفت: در آستانه اولین بودجه پیشنهادی دولت سیزدهم هستیم.

یکی از راهکارهای اساسی در کنترل تورم و گرانی قانون بودجه یک ساله است که اگر به نحو اظهار داشت: امید مردم به بهبود وضعیت معیشت شان است، اما در بودجه 1401 لازم است توزیع تسهیلات بر اساس ظرفیت ها و توانمندی های استان ها و شهرستان ها به منظور ایجاد ظرفیت های اشتغالزایی در کشور مدنظر قرار گیرد که متأسفانه در استان گیلان در 20 سال گذشته به ظرفیت های اشتغالزایی توجه نشده است.

وی افزود: نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، تعیین تکلیف دهک های یارانه بگیر است و باید توجه جدی ترین به جامعه هدف در این باره و واقعی تر کردن کسانی که مستحق توجه بیشتر و یارانه بیشتر هستند باید مدنظر قرار گیرد.

گودرزوند چگینی خاطرنشان کرد: راهکارهایی که بتواند ارز 4200 تومانی به نهاده ها و کالاهای اساسی و دارو را به دست مردم برساند و شاهد کمبود و گرانی کالای اساسی و دارو تحت هر عنوانی نباشیم، باید مدنظر قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نهاده های دامی، کالاهی اساسی و دارو در بودجه 1401 مورد توجه قرار گیرد

تامین نهاده های دامی، کالاهی اساسی و دارو در بودجه 1401 مورد توجه قرار گیرد