مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-14سياسي

نخستین پانسیون خصوصی مطالعاتی در همدان افتتاح می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: در هفته کتاب نخستین پانسیون خصوصی مطالعاتی با مجوز نهاد کتابخانه های عمومی کشور با 800 متر زیربنا افتتاح خواهد شد گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با حضور نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امسال در بیست و نهمین دوره به استان رسیده است.

وی با بیان اینکه از اواخر شهریورماه کتابخانه ها دیگر به طور مستمر به ارائه خدمات پرداختند گفت: افراد می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و ارائه کارت واکسیناسیون از این خدمات بهره ببرند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به اینکه از سال گذشته تا کنون 9 کتابخانه در روستاها و شهرهای استان با همکاری خیرین حقیقی و حقوقی افتتاح شده است اظهار کرد: دو باب کتابخانه با همکاری بانک پاسارگاد در روستاهای پرجمعیت شهرستان همدان احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته کتاب نخستین پانسیون خصوصی مطالعاتی با مجوز نهاد کتابخانه های عمومی کشور با 800 متر زیربنا افتتاح خواهد شد تصریح کرد: جشن یار پنجاه ساله برای هفت کتابخانه عمومی در سطح استان  که بیش از پنجاه سال سابقه دارند برگزار می شود و قدیمی ترین کتابخانه استان، کتابخانه مدنی در شهرستان تویسرکان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پانسیون خصوصی مطالعاتی در همدان افتتاح می شود

نخستین پانسیون خصوصی مطالعاتی در همدان افتتاح می شود