مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-14سياسي

رویداد آنلاین رونمایی از جایزه علمی دکتر عباس شیبانی و بزرگداشت مقام علمی وی


عصر روز پنج شنبه بیستم آبان و در طی یک رویداد آنلاین از مقام علمی دکتر عباس شیبانی با حضور همکاران قدیمی، همراهان و علاقه مندان وی، همچنین با حضور اهالی رسانه های خبری قدردانی و از جایزه علمی به نام وی رونمایی شد.

- با حضور اهالی رسانه و پزشکان فوق تخصص قلب و عروق صورت گرفت: رویداد آنلاین رونمایی از جایزه علمی دکتر عباس شیبانی و بزرگداشت مقام علمی وی عصر روز پنج شنبه بیستم آبان و در طی یک رویداد آنلاین از مقام علمی دکتر عباس شیبانی با حضور همکاران قدیمی، همراهان و علاقه مندان وی، همچنین با حضور اهالی رسانه های خبری قدردانی و از جایزه علمی به نام وی رونمایی شد.

در این رویداد همچنین از نشان مخصوص این جایزه سالیانه که از این پس به این مناسبت به یکی از پزشکان و اساتید پژوهشگر برگزیده کشور اعطا می شود، نیز رونمایی شد.

در این رویداد که اجرای آن را دکتر رشید کاکاوند بر عهده داشت، آزاده شیبانی، دکتر محمد حسین دشتی، دکتر علی اصغر بلوریان، دکتر معصومعلی معصومی، از جمله مهمانانی بودند که در این برنامه درباره جایگاه علمی، مدیریتی و خصایص فردی دکتر عباس شیبانی سخن گفتند و نسبت به تاسیس بنیاد علمی به نام او تلاش برای توسعه رشته قلب وعروق از این زاویه ابراز امیدواری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد آنلاین رونمایی از جایزه علمی دکتر عباس شیبانی و بزرگداشت مقام علمی وی

رویداد آنلاین رونمایی از جایزه علمی دکتر عباس شیبانی و بزرگداشت مقام علمی وی