مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-14سياسي

ایران همواره به حقوق اقلیت ها احترام گذاشته و این شعار نیست


ماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس گفت: ایران کشوری است که به حقوق اقلیت ها احترام گذاشته و این شعار نیست؛ بلکه یک واقعیت مطلق است.

- در ادامه جلسه علنی روز (یکشنبه 23 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی ، شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس یازدهم در نطق میان دستور خود، ضمن قرائت فرازی از انجیل مقدس گفت: به روح پر فتوح رهبر کبیر انقلاب و محضر عالیقدر رهبر شجاع و فرزانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) که ایران را بر بلندای افتخار و عزت بین المللی رهبری می کند، سلام و درود می فرستم.

شهید سلیمانی سردار دل همه مظلومان بود وی با بیان اینکه آشوریان ایران زمین از چندین هزار سال پیش ساکن این سرزمین مقدس بوده اند و همواره با هم وطنان خود با عطوفت و مهربانی همزیستی مسالمت آمیز داشته اند، ادامه داد: بنده به نمایندگی از این قوم ایرانی، وظیفه دارم در اولین نطق خود در مجلس یازدهم یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و علی الخصوص شهید سردار سلیمانی که سردار دل همه مظلومان چه ایرانی و چه غیر ایرانی و چه مسلمان و چه مسیحی را گرامی بدارم.

انویه تکیه با اشاره به مجاهدت های شهید سلیمانی مطرح کرد: از این دلیرمرد شجاع قدردانی می کنم که در روزهای وحشت و خفقان داعش با سلاح ایمان و خودباوری این تفکر و جریان اهریمنی و صهیونیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران همواره به حقوق اقلیت ها احترام گذاشته و این شعار نیست

ایران همواره به حقوق اقلیت ها احترام گذاشته و این شعار نیست