مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-14سياسي

نوش آبادی: وزیر جهاد کشاورزی به فریاد کشاورزان و دامداران برسد


نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی بیش از حد نهاده های دامی و کشاورزی کمر کشاورزان و دامداران را شکسته است، چرا نسبت به آن بی تفاوت هستید و به فریاد کشاورزان و دامداران مظلوم نمی رسید؟ - نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی بیش از حد نهاده های دامی و کشاورزی کمر کشاورزان و دامداران را شکسته است، چرا نسبت به آن بی تفاوت هستید و به فریاد کشاورزان و دامداران مظلوم نمی رسید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نوش آبادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: گرانی بیش از حد نهاده های دامی و کشاورزی کمر کشاورزان و دامداران حوزه انتخابیه را شکسته است.

آقایان وزرا حوزه انتخابیه اینجانب قطب کشاورزی استان تهران است چرا نسبت به آن بی تفاوت هستید و به فریاد کشاورزان و دامداران مظلوم نمی رسید.

نماینده مردم ورامین در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: چرا عدالت را در توزیع آب شرب و زراعی سد ماملو رعایت نمی کنید و نسبت به حقابه کشاورزان حوزه انتخابیه اقدام جدی صورت نمی گیرد؟ این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: علت عدم اجرای پروژه آزادراه تهران به پیشوا چیست؟ چرا نسبت به تأمین روشنایی بزرگراه ری به قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوش آبادی: وزیر جهاد کشاورزی به فریاد کشاورزان و دامداران برسد

نوش آبادی: وزیر جهاد کشاورزی به فریاد کشاورزان و دامداران برسد