مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-14اقتصادي

انتقاد شدید فرماندار کرمانشاه از چندگانگی قیمت ها در بازار


فرماندار کرمانشاه از چندگانگی قیمت ها در بازار کرمانشاه شدیدا انتقاد کرد و گفت: از سازمان صمت درخواست داریم با نظارت بر بازار با چندنرخی بودن قیمت ها برخورد جدی داشته باشد.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه از چندگانگی قیمت ها در بازار کرمانشاه شدیدا انتقاد کرد و گفت: از سازمان صمت درخواست داریم با نظارت بر بازار با چندنرخی بودن قیمت ها برخورد جدی داشته باشد.

فضل الله رنجبر امروز(23آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه از چندگانگی قیمت ها در بازار کرمانشاه انتقاد کرد و گفت: چندگانگی قیمت ها در بازار و اینکه قیمت یک جنس در دو مغازه با فاصله 50 متر از هم با هم فرق دارد باعث گله مندی مردم شده، لذا از سازمان صمت درخواست داریم این موضوع را مدیریت کنند و با نظارت بر بازار با چندنرخی بودن قیمت ها برخورد جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کنار افزایش قیمت ها این موضوع نیز مردم را آزار می دهد، تاکید کرد: این مشکل در بازار کرمانشاه باید حل شود.

رنجبر اشاره ای هم به ثابت بودن قیمت نان در کرمانشاه داشت و گفت: قیمت های جدید نان مربوط به کلانشهر تهران بوده و هیچ افزایش قیمتی برای نان در کرمانشاه نداشته ایم و اگر احیانا افزیش قیمت نان را داشته باشیم حتما اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید فرماندار کرمانشاه از چندگانگی قیمت ها در بازار

انتقاد شدید فرماندار کرمانشاه از چندگانگی قیمت ها در بازار