مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-14سياسي

خواست خدایی: خدمات شهری مطابق برنامه زمانبندی ارائه شود


عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر بر ارائه خدمات شهری در حوزه های ترافیک، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی مطابق برنامه زمان بندی شده در بازه زمانی معین تاکید کرد.

- ایسنا/فارس عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر بر ارائه خدمات شهری در حوزه های ترافیک، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی مطابق برنامه زمان بندی شده در بازه زمانی معین تاکید کرد.

افسانه خواست خدایی یکشنبه 23 آبان با همراهی شهردار منطقه پنج و دبیرمطالبه گری و آرمان خواهی بسیج دانشجویی استان فارس از محله محروم چهارصد دستگاه دهپیاله بازدید کرد او در حاشیه این بازدید گفت: حضور در محلات فرصت مناسبی برای شناخت کمی و کاستی های منطقه ای است و در پرتو آن پیگیری و نظارت بر حل مشکلات در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

عضو هیات رییسه شورای شهر شیراز با بیان اینکه توجه به محله های کم برخوردار مناطق باید راس فعالیت شهرداری قرار گیرد، افزود: ارتقاء کیفیت محیطی شهروندان یکی از مهم ترین اهداف شورای اسلامی شهر در دوره ششم است.

رضا مسعودی، شهردار منطقه پنج شیراز نیز عنوان کرد: رویکرد نوین مدیریت شهری توجه ویژه به مطالبات مردمی و تسریع سیاست های مدیریتی در راستای شناسایی مشکلات و رفع آنها در اسرع وقت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواست خدایی: خدمات شهری مطابق برنامه زمانبندی ارائه شود

خواست خدایی: خدمات شهری مطابق برنامه زمانبندی ارائه شود