مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-14فرهنگي

برگزاری 300 عنوان برنامه به مناسبت هفته کتاب در کردستان


مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بیش از 300 عنوان برنامه فرهنگی و هنری به صورت حضوری و مجازی در سطح استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مخدومی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عضویت در کتابخانه های عمومی استان کردستان از 24 تا 26 آبان ماه جاری رایگان است و علاقمندان می توانند با مراجعه به کتابخانه عمومی مراحل عضویت خود را انجام دهند.

مخدومی افزود: در مجموع بیش از 300 عنوان برنامه فرهنگی و هنری در سطح 52 کتابخانه عمومی استان در طول هفته کتاب و کتابخوانی اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی، افتتاح کتابخانه عمومی روستای دزلی شهرستان سروآباد، افتتاح کتابخانه عمومی شهید صالحیان روستای میرده شهرستان سقز، برگزاری نشست های کتابخوانی، نشست های نمایشنامه خوانی، کتابخانه گردی مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی، بازدید دانش آموزان از کتابخانه ها، برنامه های نقد و بررسی و رونمایی کتاب نویسندگان بومی، قصه گویی برای کودکان، نشست های مطالعاتی و برپایی نمایشگاه کتاب برای بازنمایی منابع کتابخانه ها از جمله برنامه های هفته کتاب در استان کردستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 300 عنوان برنامه به مناسبت هفته کتاب در کردستان

برگزاری 300 عنوان برنامه به مناسبت هفته کتاب در کردستان