مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-14سياسي

اجرای طرح نظارت برعطاری ها با هدف ارتقا سلامت عمومی


در قالب طرح نظارت بر عطاری ها برخی از عطاری های شهر قزوین و اقبالیه به منظور ارتقا سلامت عمومی مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت.

- قزوین-معاون دادستان قزوین گفت: در قالب طرح نظارت بر عطاری ها برخی از عطاری های شهر قزوین و اقبالیه به منظور ارتقا سلامت عمومی مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین علی فولیان از اجرای طرح نظارت بر عطاری ها خبر داد و ضمن اشاره به ارتقا شاخص های سلامت جامعه اظهار کرد: در حال حاضر متأسفانه 121 عطاری بدون جواز و پروانه کسب در استان قزوین فعالیت می کنند که ادامه فعالیت آنها بازی با جان مردم است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان قزوین با اشاره به این مهم که هیچ فردی حق ندارد سلامت مردم را به خطر اندازد در خصوص تخلفات نگران کننده عطاری ها اذعان کرد: تخلفات در برخی عطاری ها به اندازه ای مشهود می باشد که اگر اقدام فوری در برخورد با آن صورت نگیرد، می تواند سلامت شهروندان را تا حد مرگ تهدید کند.

وی ضمن انتقاد از دخالت برخی عطاری ها در امر پزشکی تصریح کرد: برخی از محصولات و فرآورده هایی که در این قبیل اماکن عرضه می شود در واقع مداخله در امور پزشکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارت برعطاری ها با هدف ارتقا سلامت عمومی

اجرای طرح نظارت برعطاری ها با هدف ارتقا سلامت عمومی