مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-14ورزشي

مدال برنز جهانی به تکواندوکار زنجانی رسید


رییس هیئت تکواندو استان، از درخشش ورزشکار زنجانی در رقابت های جهانی خبر داد.

- علی سپهری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پایان قضاوت های مرحله فینال چالش سوم مسابقات آنلاین قهرمانی جهان 2021، اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها پومسه روهای ایران در دو بخش تیم ملی و آزاد موفق به کسب 19 مدال طلا، نقره و برنز شدند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات که به میزبانی کره جنوبی برگزار شد، سونا رزاقی از زنجان توانست با قرار گرفتن در جایگاه سوم، مدال ارزشمند برنز را از آن خود کند، گفت: انتخابی مرحله اول این رویداد جهانی 10 شهریورماه امسال برگزار و مرحله نیمه نهایی آن نیز 28 مهرماه قضاوت شد.

این فعال ورزشی با یادآوری اینکه نگار مددخانی از زنجان نیز به عنوان یکی از مربیان تیم ملی در این رویداد جهانی حضور داشت، ادامه داد: در این بخش ورزشکاری از کشور میزبان عنوان نخست را از آن خود کرد، تکواندوکاری از دانمارک به مقام نایب قهرمانی رسید و سونا رزاقی به همراه ورزشکاری از نروژ جایگاه سوم را در رده سنی 31 تا 40 سال به خود اختصاص دادند.

رییس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به اینکه بعد از شیوع ویروس کرونا، حوزه ورزش یکی از بخش هایی است که بیشترین آسیب را متحمل شده است، خاطرنشان کرد: با این وجود هیئت تکواندو استان زنجان تلاش دارد که با حضور مستمر در روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال برنز جهانی به تکواندوکار زنجانی رسید

مدال برنز جهانی به تکواندوکار زنجانی رسید