مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-14سياسي

حمایت کمیته حمایتی شهید سلیمانی از بیماران صعب العلاج نیازمند


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: کمیته حمایتی طرح شهید سلیمانی برای کمک به بیماران نیازمند صعب العلاج و تأمین داروهای آنان با کمک هلال احمر و خیرین برنامه ریزی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی هنری صبح یکشنبه جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته بسیج نهضت خدمت مؤمنانه را با همکاری گروه های جهادی سطح خراسان جنوبی ادامه می دهیم، اظهار کرد: با توجه به نیازهای بهداشتی و درمانی که در روستاها و مناطق محروم استان وجود دارد، اردوهای جهادی پزشکی را خواهیم داشت.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بر اساس تفاهم با کمیته امداد و کمک مجموعه هلال احمر امسال در بحث تامین داروها، نیازمندی ها و اقلام مورد نیاز این اردوهای پزشکی برنامه ریزی شده، بیان کرد: توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرها نیز اجرایی می شود.

هنری با اشاره به اینکه در جلسه کمیته حمایتی طرح شهید سلیمانی برای کمک به بیماران نیازمند صعب العلاج و تأمین داروهای آنان با کمک هلال احمر و خیرین برنامه ریزی شد، ادامه داد: کمک به کودکان و مادران باردار دارای سوءتغذیه نیز از دیگر مسائل مطرح شده بود.

وی گفت: در راستای رسیدن به اهدافمان از ظرفیت نهادهایی چون بنیاد برکت، کمیته امداد استان و … به ویژه در زمینه توزیع اقلام خوراکی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته حمایتی شهید سلیمانی از بیماران صعب العلاج نیازمند

حمایت کمیته حمایتی شهید سلیمانی از بیماران صعب العلاج نیازمند