مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-14سياسي

ارائه 17 هزار مورد خدمات توانمندسازی به دانش بنیان ها


در 2سال گذشته 17 هزار مورد خدمات توانمندسازی در زیست بوم نوآوری کشور را به دانش بنیان ها و شرکت های نوپا ارائه کردیم.

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در 2سال گذشته 17 هزار مورد خدمات توانمندسازی در زیست بوم نوآوری کشور را به دانش بنیان ها و شرکت های نوپا ارائه کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی وحدت در رویداد یکشنبه های صادراتی پذیرش هیات تجاری و فناوری در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی از کشور کنیا که امروز به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با اشاره به ابزارهای حمایتی صندوق در توسعه صادرات دانش بنیان ها، افزود: در حال حاضر صندوق پژوهش و فناوری تخصصی صادرات در کشور راه اندازی شده است.

وحدت با اشاره به همکاری های صندوق با بانک ها برای حمایت از شرکت های دانش بنیان، یادآور شد: لازم است که با همکاری سازمان توسعه تجارت و صندوق پژوهش و فناوری صادرات، ابزارهای حمایتی دیگری برای صادرات محصولات دانش بنیان تعریف و عملیاتی شود.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته 17 هزار مورد کمک توانمندسازی در زیست بوم نوآوری کشور به دانش بنیان ها و شرکت های نوپا داشتیم.

در این رویداد همچنین علیرضا پیمان پاک، رییس سازمان توسعه تجارت با اشاره به نقشه راه وزارت صمت در زمینه افزایش توسعه صادرات غیر نفتی، گفت: در این نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 17 هزار مورد خدمات توانمندسازی به دانش بنیان ها

ارائه 17 هزار مورد خدمات توانمندسازی به دانش بنیان ها