مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-14اقتصادي

جهاد کشاورزی: سالانه 160 هزار تن گوشت قرمز در تهران مصرف می شود


تولید گوشت دام سبک قرمز متکی به مرتع هست و این امر موجب شده با کاهش نزولات آسمانی مخاطرات بسیاری در تولید گوشت قرمز ایجاد شود.

- تولید گوشت دام سبک قرمز متکی به مرتع هست و این امر موجب شده با کاهش نزولات آسمانی مخاطرات بسیاری در تولید گوشت قرمز ایجاد شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه میزان نیاز این استان به گوشت قرمز سالانه 160 هزار تن است گفت: از این میزان 37 هزار تن در این استان تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ایوب فصاحت افزود: سه هزار و 200 واحد تولید گوشت پرواری در استان تهران وجود دارد که سالانه 37 هزار تن گوشت قرمز تولید می کنند و کمبود گوشت قرمز مورد نیاز شهروندان این استان از استان های همجوار تامین می شود.

وی اظهار داشت: تولید گوشت دام سبک قرمز متکی به مرتع هست و این امر موجب شده با کاهش نزولات آسمانی مخاطرات بسیاری در تولید گوشت قرمز ایجاد شود.

فصاحت گفت: بخش عمده گوشت قرمز و محصولات لبنی مردم توسط جامعه عشایر تولید می شود و این جامعه تولید کننده، نقش بسزایی در تامین امنیت غذایی مردم دارند که باید مسئولان به حمایت از این قشرتوجه کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار داشت: در سال های اخیر بدلیل افزایش نرخ ارز، در فرایند وارادت نهاده های دامی کشور مشکلاتی داریم و به تبع آن جامعه عشایر نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کشاورزی: سالانه 160 هزار تن گوشت قرمز در تهران مصرف می شود

جهاد کشاورزی: سالانه 160 هزار تن گوشت قرمز در تهران مصرف می شود