مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-14ورزشي

باشگاه اروند بندرعباس یکی از پایگاه های ثبت رکورد جهانی در کشور شد


در جلسه مشترک ریاست کنفدراسیون و سازمان ثبت رکوردهای جهانی ایمارو و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی اروند بندرعباس مقرر شد باشگاه اروند بندرعباس رسما در لیست پایگاه های ثبت رکورد کشور قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بر اساس جلسه مشترک و تفاهم بین آقایان دکتر حمید قلی زاده ریاست کنفدراسیون و سازمان ثبت رکوردهای جهانی ایمارو و فریدون الهامی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی اروند بندرعباس مقرر شد باشگاه اروند بندرعباس رسما در لیست پایگاه های ثبت رکورد کشور قرار گرفته و کسانی که  قصد ثبت رکورد جهانی و آسیایی را داشته باشند می توانند با حضور در باشگاه اروند بندرعباس و  با نظارت داوران ایمارو رکورد خود را به ثبت برسانند.

  این اقدام می تواند از هزینه های اضافه سفر به مرکز کشور برای ثبت رکورد جلوگیری به عمل آورده و انگیزه لازم برای جوانان و نوجوانان در بخش های مختلف ورزشی برای شکوفایی استعدادهای آنها ایجاد کند.

  این تفاهم قبل از برگزاری ثبت رکورد آرش احمدی طیفکانی در سالن 2500 نفره باشگاه اروند صورت پذیرفت که وی موفق شد مسافت 2160 متر را با حرکت روپایی بصورت حرکت به عقب به نام خود به ثبت برساند و همچنین اولین فعالیت رسمی باشگاه اروند بعنوان پایگاه ثبت رکورد جهانی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه اروند بندرعباس یکی از پایگاه های ثبت رکورد جهانی در کشور شد

باشگاه اروند بندرعباس یکی از پایگاه های ثبت رکورد جهانی در کشور شد