مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-14ورزشي

دیدار دبیر کل کمیته ملی المپیک با رایزن فرهنگی چین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این دیدار روز یکشنبه در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد و کیکاوس سعیدی خطاب به رایزن فرهنگی سفارت چین گفت: - دبیرکل کمیته ملی المپیک در راستای هماهنگی و حضور بدون دغدغه کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی 2022 هانگژو با رایزن فرهنگی سفارت چین در تهران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این دیدار روز یکشنبه در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد و کیکاوس سعیدی خطاب به رایزن فرهنگی سفارت چین گفت: با همکاری سفارت چین در تهران و هماهنگی مسئولان برگزاری بازی ها با سفارت ایران در پکن، کاروانی بدون دغدغه راهی رویداد می شود.

وی می گوید: روابط 2 کشور ایران و چین ریشه تاریخی دارد و تهران و پکن همواره در سخت ترین شرایط روابط را تقویت کردند.

رایزن فرهنگی سفارت چین در ایران هم گفت: روابط ایران و چین فراتر از یک روابط سیاسی و تجاری است که ریشه در تاریخ، فرهنگ و تمدن بزرگ 2 کشور دارد.

جوزی های اطمینان داد: در راستای برگزاری بازی های 2022 چین، همکاری خوبی با کمیته ملی المپیک و سفارت ایران خواهیم داشت و برگزاری چنین جلساتی به افزایش تعامل و هماهنگی منجر می شود.

رایزین فرهنگی سفارت چین اضافه کرد: ورزش ایران طی سال های اخیر رشد خوبی داشته و در المپیک توکیو ایران در برخی رشته ها برای نخستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیر کل کمیته ملی المپیک با رایزن فرهنگی چین

دیدار دبیر کل کمیته ملی المپیک با رایزن فرهنگی چین