مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-14دانش

اختراع «وزنه متغیر بدنسازی با استفاده از تزریق سیال» ثبت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هادی اکبری، عضو هیئت علمی گروه علوم ورزشی دانشگاه زابل گفت: در سال های اخیر نوعی از تمرینات پویا، به نام تمرینات عملکردی (فانکشنال) به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی یا بازگرداندن ورزشکار به سطح فعالیت پیش از .

- اختراع وزنه متغیر بدنسازی با استفاده از تزریق سیال ثبت شد عضو هیئت علمی گروه علوم ورزشی دانشگاه زابل موفق به کسب گواهی ثبت اختراع با عنوان وزنه متغیر بدنسازی با استفاده از تزریق سیال از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هادی اکبری، عضو هیئت علمی گروه علوم ورزشی دانشگاه زابل گفت: در سال های اخیر نوعی از تمرینات پویا، به نام تمرینات عملکردی (فانکشنال) به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی یا بازگرداندن ورزشکار به سطح فعالیت پیش از آسیب مورد توجه قرار گرفته است و هدف از طراحی این مدل تمرینی، بازگرداندن ثبات عملکردی و الگوها یا مهارت های حرکتی خاص ورزشی بوده است.

وی در ادامه از امکانات در دسترس و مقرون به صرفه ورزشی به عنوان یکی از اصلی ترین و ضروری ترین تجهیزات ورزشی که در هنگام ورزش باید تأکید ویژه ای روی انتخاب آن وجود داشته باشد یادکرد و گفت: وزنه متغیر بدنسازی با استفاده از تزریق سیال از جمله این تجهیزات است که قابلیت کار با آن در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختراع «وزنه متغیر بدنسازی با استفاده از تزریق سیال» ثبت شد

اختراع «وزنه متغیر بدنسازی با استفاده از تزریق سیال» ثبت شد