مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-14سياسي

اعتراض برخی تولیدکنندگان به ترخیص محموله بوش


دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی، در نامه ای به رییس قوه قضاییه، با اشاره به حکم اخیر دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 28 تهران درباره دستور ترخیص محموله لوازم خانگی برند بوش، - آزادسازی این محموله را به منزله عبور مافیای واردات دانسته و نسبت به احتمال تعطیلی صدها کارخانه و کارگاه و بیکاری صدها هزار نفر هشدار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال گذشته جریان واردات 420 کانتینر لوازم خانگی بوش رسانه ای شد و در نهایت بعد از ممانعت از ترخیص محموله بوش متعلق به شرکت کاسپین کالا دریا، بار دیگر با درخواست و پیگیری صاحب کالا و البته رایزنی برخی دستگاه ها، پرونده ترخیص به جریان افتاد و در تیرماه توافق نهایی برای ترخیص این کالاها صورت نگرفت و منتفی اعلام شد و ابهامات تامین ارز و جریان ثبت سفارش کالا با توجه به ممنوعیت واردات کالاهای گروه 4 مانع از صدور مجوز ترخیص بود.

اما باز هم رایزنی ها و مکاتبات برای ترخیص این محموله ادامه پیدا کرد تا اینکه اوایل آبان ماه طی جلسه ای بین دستگاه های ذیربط، مقرر شد که گمرک ایران جهت شفاف سازی موضوع و رفع ابهام برخی موارد را از وزارت صمت استعلام کند.

در این شرایط حسن حسینی شاهرودی، دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی، در نامه ای به رییس قوه قضاییه، با اشاره به حکم اخیر دادسرای عمومی و انقلاب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض برخی تولیدکنندگان به ترخیص محموله بوش

اعتراض برخی تولیدکنندگان به ترخیص محموله بوش