مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-14سياسي

بازید هیئت قرنطینه کشور ازبکستان از بخش کشاورزی استان همدان


هیئت 20 نفره ای از کشور ازبکستان به ریاست نادر جان کاسیموف معاون اول قرنطینه کشور ازبکستان در جلسه ای در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با رییس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی در رابطه با چگونگی تبادلات کشاورزی دیدار و گفت وگو کردند.

- ایسنا/همدان هیئت 20 نفره ای از کشور ازبکستان به ریاست "نادر جان کاسیموف " معاون اول قرنطینه کشور ازبکستان در جلسه ای در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با رییس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی در رابطه با چگونگی تبادلات کشاورزی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه معاون اول قرنطینه کشور ازبکستان بیان کرد: در بدو ورود به همدان با استقبال پر شور دوستان همدانی روبرو شدیم تا جای که احساس نمی کردیم در کشور غربیه ای هستیم و این نشان از مهمان نوازی مردم استان همدان دارد.

وی افزود: سفر هیئت ازبکستان به استان همدان نشان می دهد این استان از نظر کشاورزی پیشرفت زیادی داشته که امیدواریم بتوانم مبادلات کشاورزی خود را با آن گسترش دهیم.

کاسیموف افزود: این ملاقات ها باعث خواهد شد تا دو کشور ایران و ازبکستان با تولیدات کشاورزی و مزایای آن با خبر شوند و ایران می تواند یک کشور استراتژیک برای ما باشد و این امر باعث خواهد شد روابط بین دو کشور هرچه بیشتر گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازید هیئت قرنطینه کشور ازبکستان از بخش کشاورزی استان همدان

بازید هیئت قرنطینه کشور ازبکستان از بخش کشاورزی استان همدان