مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-14ورزشي

ظرفیت شورابیل و رودخانه بالیقلو برای توسعه قایقرانی اردبیل بکارگیری شود


رییس هیئت قایقرانی استان اردبیل گفت: استان اردبیل یکی از مستعدترین مناطق کشور برای توسعه ورزش قایقرانی است که باید از ظرفیت شورابیل و رودخانه بالیقلو در این راستا استفاده شود.

- ، مرتضی قاطع ظهر یکشنبه در دیدار با شهردار اردبیل و اعضای هیأت رییسه قایقرانی استان اظهار کرد: رشته ورزشی قایقرانی یکی از رشته های المپیکی و پر مدال محسوب می شود که همین موضوع نیاز تقویت زیرساخت های این رشته ورزشی را در اردبیل یادآوری می کند.

وی همگانی کردن رشته ورزشی قایقرانی را مهم شمرد و افزود: آشنایی مردم و جوانان با این رشته ورزشی ملزم به تأمین زیرساخت های لازم از جمله در منطقه توریستی شورابیل و مسیر رودخانه بالیقلو چای است که باید با برنامه ریزی دراز مدت نسبت به این موضوع اقدام شود.

رییس هیئت قایقرانی استان از عقد تفاهم نامه فی مابین شهرداری اردبیل و هیئت قایقرانی استان با هدف پیشبرد اهداف این هیئت ورزشی خبر داد و گفت: طبق این تفاهم نامه در اقدامی مؤثر نسبت به تأسیس مدرسه قایقرانی مشترک بین سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و هیئت قایقرانی استان اقدام خواهد شد.

قاطع هدف از راه اندازی مدرسه قایقرانی را استعدادیابی در سنین پایه و رشد ورزشکاران مستعد عنوان و اضافه کرد: به فراخور این تفاهم نامه اسکله ای مجزا برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت شورابیل و رودخانه بالیقلو برای توسعه قایقرانی اردبیل بکارگیری شود

ظرفیت شورابیل و رودخانه بالیقلو برای توسعه قایقرانی اردبیل بکارگیری شود