مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-14اقتصادي

اتریش جمعیت واکسینه نشده را از فردا قرنطینه می کند


صدراعظم اتریش اعلام کرد از روز دوشنبه میلیون ها نفر از جمعیت این کشور که به طور کامل علیه ویروس کرونا واکسینه نشده اند، در قرنطینه قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الکساندر شالنبرگ صدراعظم اتریش امروز (یکشنبه) اعلام کرد از روز دوشنبه میلیون ها نفر را که به طور کامل علیه ویروس کرونا واکسینه نشده اند، در قرنطینه قرار می دهد تا با افزایش بی سابقه شیوع کرونا در این کشور مقابله کند.

اروپا دوباره به کانون همه گیری کووید-19 تبدیل شده و برخی از دولت ها را وادار کرده که دوباره محدودیت های غیرمحبوب را اعمال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز ، تقریباً 65 درصد از جمعیت اتریش به طور کامل در برابر کرونا واکسینه شده اند که یکی از پایین ترین نرخ ها در اروپای غربی است.

بسیاری از اتریشی ها در مورد واکسن ها تردید دارند، دیدگاهی که توسط حزب راست افراطی آزادی سومین حزب بزرگ در پارلمان اتریش تشویق شده است.

در حالی که هلند با اعمال یک قرنطینه نسبی که برای همه اعمال می شود، با افزایش ابتلا مقابله می کند، دولت محافظه کار اتریش می گوید که می خواهد از اعمال محدودیت های بیشتر برای افرادی که به طور کامل واکسینه شده اند، اجتناب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتریش جمعیت واکسینه نشده را از فردا قرنطینه می کند

اتریش جمعیت واکسینه نشده را از فردا قرنطینه می کند