مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-14اقتصادي

درّی: وضعیت معدن کاری در کشور بهبود می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، محمدباقر درّی با اشاره به اینکه امروز هزینه های معدن کاری افزایش یافته است، - معاون اکتشاف سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی گفت که با برنامه ریزی هایی که بین معاونت معدنی ایمیدرو و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور انجام شده، امید می رود وضعیت بهتری را در معدن کاری شاهد باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، محمدباقر درّی با اشاره به اینکه امروز هزینه های معدن کاری افزایش یافته است، افزود: وقتی پروانه داری بخواهد گواهی کشف دریافت کند، باید هزینه های زیادی را تقبل شود.

وی بیان داشت: تهیه نقشه و کار های اکتشافی هزینه زیادی لازم دارد، همچنین قیمت حفاری و آنالیز افزایش یافته است و درنتیجه این عوامل باعث شده که میزان گواهی کشف، پروانه بهره برداری و اشتغال کاهش یابد.

درّی تاکید کرد: اگر بخواهیم موجب رونق معدن کاری شویم، باید سعی کنیم بسیاری از مسائلی که موجب افزایش هزینه می شود را کاهش دهیم.

معاون اکتشاف سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور همچنین با اشاره به تاثیر نرخ دلار بر فعالیت معدن کاری، گفت: با توجه به افزایش نرخ دلار، قیمت مواد معدنی هم بالا رفته است، همچنین با این افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درّی: وضعیت معدن کاری در کشور بهبود می یابد

درّی: وضعیت معدن کاری در کشور بهبود می یابد