مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-14سياسي

ازدواج و تشکیل خانواده یک وظیفه است


معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی ازدواج و تشکیل خانواده فارغ از توانایی مالی یک وظیفه است؛ امروز متاسفانه تصور می شود که رزاق ما هستیم نه خداوند این نگاه اشتباه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی در همایش مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی گفت: مسئله خانواده و جمعیت از اولویت های جامعه ماست و در خصوص ضرورت پرداخت به این مسائل ابهامی وجود ندارد.

وی افزود: ممکن است ذهنیت و تصورات به این شکل باشد که اگر مشکلات اقتصادی وجود نداشت مشکل جمعیتی نداشتیم و ازدواج شکل می گرفت اما آیا اهتمام به خانواده در میان قشر ثروتمند ما بیشتر است؟ حتماً به این گونه نیست چراکه در این صورت در بخش های ثروتمند نرخ جمعیت و ازدواج بیشتر بود در حالی که به این گونه نیست پس صرفاً بحث مالی مطرح نبوده و مسئله نوع نگاه و اهمیت بر ضرورت تشکیل خانواده است.

معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد اظهار کرد: این تصورات ریشه در این باور است که ما ازدواج می کنیم که آرامش داشته باشیم؛ بله هدف ازدواج ایجاد آرامش است اما به این معنا نیست که مشکلات اقتصادی رفع شود.

وی تصریح کرد: ازدواج و تشکیل خانواده فارغ از توانایی مالی یک وظیفه است؛ در حالی که امروز متأسفانه تصور می شود که رزاق ما هستیم نه خداوند این نگاه اشتباه است چراکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج و تشکیل خانواده یک وظیفه است

ازدواج و تشکیل خانواده یک وظیفه است