مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-14سياسي

کاهش جمعیت ایران دشمنان را به اهدافشان خواهد رساند


مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمنان ضعف کشور را با کاهش جمعیت ما برنامه ریزی کرده اند و ما باید با هوشیاری نقشه هایشان را خراب کنیم.

- ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین بعدازظهر یکشنبه در گردهمایی آموزشی بررسی روش های تاثیر گذار تربیتی و خانواده که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغلات اسلامی گرگان برگزار اظهار کرد: از همان آغاز خلقت بشر، دشمنی شیطان و طراحی نقشه هایش برای گمراهی انسان آغاز شد.

وی افزود: ما نباید از شیوه های دشمنی شیطان و ایادی آن، که در جبهه کفر و نفاق قد علم کرده اند غفلت کنیم و با ساده انگاری زمینه شکست و خواری خود را فراهم کنیم.

گرزین با بیان این که دشمن شناسی به تنهایی کافی نیست، گفت: شناخت شیوه های دشمنی دشمنان ما بسیار مهم است و اگر نتوانیم بفهمیم دشمنان ما چگونه می خواهند سرمایه های ملی، هویتی و دینی ما را به تاراج ببرند در تله دشمنان گرفتار خواهیم شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: همین مقدار که ما از نقاط اصلی هدف که نیاز جامعه است دست برداریم دشمن به اهداف شوم خود رسیده است.

وی از خانواده و جمعیت به عنوان دو مقوله مهم که امروزه دشمنان هدف قرار داده اند نام برد و افزود: اینکه اوضاع اقتصادی خراب و تربیت فرزند در این زمانه مشکل است تنها القائات دشمنان برای نیل به اهدافشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جمعیت ایران دشمنان را به اهدافشان خواهد رساند

کاهش جمعیت ایران دشمنان را به اهدافشان خواهد رساند