مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-14سياسي

مکان یابی نامناسب و عدم شفافیت دو ایراد جدی مشکل پروژه پیچ زندان


همدان_فعال حوزه عدالتخواهی همدان گفت: فارغ از مشکلات متنوع فرهنگی و اجتماعی، ایراد عمده منتقدین، مکان یابی نامناسب پیچ زندان و عدم شفافیت در مسیر طی شده است.

- با بیان اینکه در تمام شهرها چنین پروژه های بزرگ در بیرون شهر و مسیرهای ورودی و خروجی ساخته شده اند و یا در کنار بزرگراه ها و با ظرفیت معبر مناسب ممکن است، ولی ببیند چه مشکلات ترافیکی بوجود آمده است، ادامه داد: در شهر ما همجواری با دو بیمارستان که یکی مرکز اصلی مغز و اعصاب است بسیار مشکل زا خواهد بود.

رسولی با بیان اینکه این پروژه با توجه به اسناد و مدارک موجود در شهرداری پیش پروانه و پروانه ندارد، ادامه داد: در سال 96 الی 97 نهایت مصوبه کمیسیون طبقات این پروژه منفی 6 بوده است ولی در نقشه معماری که الان ارائه شده است منفی 7 وجود دارد به همین دلیل مغایرت نقشه معماری این پروژه تأیید نشده است.

وی ادامه داد: در سال 98 این پروژه در شهرداری قراردادی جهت پرداخت عوارض کاربردی و تغییر پروانه دارد که با توجه به نامه دادگستری در شورای پنجم در تاریخ 5 اسفند ماه سال 99 ابطال شده است.

رسولی با بیان اینکه در کمیسیون ماده 5 در سال 96 در موقع تصویب اشاره به این نکته شده است که زمین این پروژه که 9 هزار 230 متر، از اداری به تجاری تغییر کند در صورتی که موارد خواسته شده رعایت شود ولی بند 3و4 از سال 96


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان یابی نامناسب و عدم شفافیت دو ایراد جدی مشکل پروژه پیچ زندان

مکان یابی نامناسب و عدم شفافیت دو ایراد جدی مشکل پروژه پیچ زندان