مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-14ورزشي

در دیدارهای خانگی محکوم به کسب 3 امتیاز هستیم


همدان_سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شکست تیم فوتبال رایکا بابل در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: در تمام دیدارهای خانگی محکوم به پیروزی و کسب 3 امتیاز هستیم.

- با اشاره به پیروزی برابر رایکا بابل در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: برای ادامه روند موفقیت و تثبیت شدن جایگاه مان در جدول رده بندی با تمام انگیزه برای کسب 3 امتیاز دیدار خانگی برابر تیم فوتبال رایکا بابل وارد میدان شدیم.

وی افزود: ما در تمام دیدارهای خانگی تنها برای کسب 3 امتیاز وارد میدان مسابقه می شویم و برای مان فرقی نمی کند چه تیمی مقابل ما قرار گرفته و در تمام دیدارهای خانگی محکوم به کسب پیروزی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به حریف این هفته شهرداری همدان گفت: تیم فوتبال رایکا بابل سال های زیادی است که در لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم داری می کند و بر روی نیمکت خود نیز مربی با شخصیت و باتجربه ای دارد و می دانستیم بازی سنگینی برابر حریف خود داریم.

طلایی منش خاطرنشان کرد: شرایط بارندگی 48 ساعت گذشته همدان ما را از بابت کیفیت چمن مسابقه نگران کرده بود اما خوشبختانه تلاش های مدیران مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی و کشیدن کاور شب قبل از مسابقه باعث شد تا از خرابی بیشتر چمن جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدارهای خانگی محکوم به کسب 3 امتیاز هستیم

در دیدارهای خانگی محکوم به کسب 3 امتیاز هستیم