مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 14:352021-11-14فرهنگي

برنامه های کانون پرورش فکری برای «هفته کتاب»


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با بیست ونهمین دوره «هفته کتاب» برنامه های مختلفی از جمله رونمایی، معرفی و بررسی کتاب و اهدای «جایزه کتاب سال کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» را برگزار می کند.

- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با بیست ونهمین دوره هفته کتاب برنامه های مختلفی از جمله رونمایی، معرفی و بررسی کتاب و اهدای جایزه کتاب سال کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ستاد خبری بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته کتاب روز دوشنبه (24 آبان ماه) از ساعت 15 تا 17، نشست های تخصصی را در پورتال اینترنتی خود به نشانی https://live.

kpf.

ir/ch/neshst با موضوع گپ وگفت صمیمانه با نامزدهای جایزه جهانی آسترید لیندگرن 2021 و با حضور هوشنگ مرادی کرمانی، فریدون عموزاده خلیلی، حمیدرضا شاه آبادی و جمشید خانیان برگزار می کند.

اهدای جایزه کتاب سال کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز روز سه شنبه (25 آبان) از ساعت 10 تا 12 با حضور مهدی علی اکبرزاده (مدیرعامل کانون)، مصطفی رحماندوست (دبیر این رویداد)، برگزیدگان و جمعی از نویسندگان و شاعران در سالن غدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون واقع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های کانون پرورش فکری برای «هفته کتاب»

برنامه های کانون پرورش فکری برای «هفته کتاب»