مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 16:202021-11-14سياسي

اعتراض به نامزدی دختر «دوترته» برای سمت معاونت رییس جمهوری فیلیپین


پایتخت فیلیپین روز یکشنبه شاهد برپایی تجمعات در اعتراض به ائتلاف «سارا دوترته» دختر رییس جمهوری کنونی این کشور و «فردیناند مارکوس جونیور» پسر رییس جمهوری سابق بود که دوترته را برای معاونت رییس جمهوری در انتخابات آتی انتخاب کرده است.

- اعتراض به نامزدی دختر دوترته برای سمت معاونت رییس جمهوری فیلیپین پایتخت فیلیپین روز یکشنبه شاهد برپایی تجمعات در اعتراض به ائتلاف سارا دوترته دختر رییس جمهوری کنونی این کشور و فردیناند مارکوس جونیور پسر رییس جمهوری سابق بود که دوترته را برای معاونت رییس جمهوری در انتخابات آتی انتخاب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از پنجاه فعال امروز (یکشنبه) ضمن تجمع مقابل دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر در مانیل پایتخت فیلیپین، شعارهایی علیه پسر رییس جمهوری سابق و دختر رییس جمهوری کنونی این کشور سر دادند.

معترضان در لابلای شعارهای خود عنوان کردند که اتحاد فردیناند مارکوس جونیور و سارا دوترته بزرگترین تهدید برای آرزوهای فیلیپینی ها جهت رسیدن به دموکراسی است.

سارا دوترته این هفته از تلاش خود برای انتخاب مجدد به عنوان شهردار شهر داوائو واقع در جنوب فیلیپین عقب نشینی کرد.

دختر رییس جمهوری فعلی فیلیپین جایگزین لاکاس سی ام دی نامزد نامحبوب معاون ریاست جمهوری فیلیپین که عضو حزب سیاسی اوست، شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به نامزدی دختر «دوترته» برای سمت معاونت رییس جمهوری فیلیپین

اعتراض به نامزدی دختر «دوترته» برای سمت معاونت رییس جمهوری فیلیپین