مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 16:452021-11-14سياسي

امواج رادیو فرهنگ در ندامتگاه تهران بزرگ


مدیرکل فرهنگی تربیتی سازمان زندان ها در آیین آغاز همکاری مشترک رادیو فرهنگ و سازمان زندان ها، که در ندامتگاه تهران بزرگ برگزار شد، گفت: فعالیت های سازمان زندان ها متمرکز بر امور اصلاحی و تربیتی است تا مددجویان تحت آموزش های بازتوانی اجتماعی و توانمندسازی قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداه کل زندان های استان تهران، حمیدرضا عزیزیان در آیین آغاز به کار رادیو فرهنگ و سازمان زندان ها، ضمن خوشامدگویی به دست اندرکاران این شبکه گفت: این مراسم، مطلع گرانقدر و ارزشمندی برای آنانی است که صدای برنامه های فرهنگی و اجتماعی ما را در سراسر کشور شنیده اند.

وی افزود: فعالیت های سازمان زندان ها متمرکز بر امور اصلاحی و تربیتی است تا مددجویان تحت آموزش های بازتوانی اجتماعی و توانمندسازی قرار گیرند.

مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان ها تصریح کرد: رادیو به عنوان یکی از قدیمی ترین رسانه ها و رفیق راه ما ایرانیان است و توانایی آن را دارد که صدای ما را به گوش مسئولان، مردم و نیکوکاران برساند.

وی با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی ، گفت: در حال حاضر، دو میلیون و 200 هزار جلد کتاب در کتابخانه های زندان های سراسر کشور وجود دارد و تلاش می کنیم زندانیان به کتاب های روز دسترسی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امواج رادیو فرهنگ در ندامتگاه تهران بزرگ

امواج رادیو فرهنگ در ندامتگاه تهران بزرگ