موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - كاركنان دولت - گل گهر سيرجان - بيمارستان ايران مهر - بازنشستگان تامين اجتماعي - رتبه بندي معلمان - مهدي هاشمي نسب - كالابرگ الكترونيك - شهرهاي بدون مانع - اميرابراهيم رسولي - معاون حمل و نقل و ترافيك - وام باشگاه هاي وهان - شهيد بروجردي - مبارزه با پولشويي - فراكسيون شاهد - شيبان - مدير ستاد ديه - رحمت الله رفيعي - كودك آزاري جنسي - توهيزات مخابراتي - رييس سازمان امور دانشوويان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 17:302021-11-14سياسي

کامل ترین کتاب فقهی حضرت آیت الله خامنه ای در موضوع بیان احکام و مسائل شرعی منتشر شد


چاپ جدید رساله اَجوِبهُ الاستفتائات کامل ترین کتاب فقهی مقام معظم رهبری در موضوع بیان احکام و مسائل شرعی منتشر شد.

- چاپ جدید اَجوِبهُ الاستفتائات، سیزدهمین چاپ از این کتاب است که در قالب طراحی جلد و کتاب سازی جدید توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای این چاپ با طراحی ساده و دلنشین در 648 صفحه مشتمل بر 2118 استفتاء است که در ابواب فقهی گوناگون تنظیم شده است.

نکته ی قابل توجه دیگر آنکه از جهت گستردگی و تنوّع مسائل شرعی در موضوعات مختلف، این اثر کامل ترین کتاب فقهی مقام معظم رهبری در موضوع بیان احکام و مسائل شرعی است.

این پایگاه در توضیح آورده است: اجوبه الاستفتائات در حکم همان رساله ی عملیه است که در تاریخ فقه تشیع موضوع نام آشنایی محسوب می شود.

توضیح المسائل هایی که اکنون در دسترس همه قرار دارند عموم مسائل مبتلا به جامعه امروز اسلامی را به صورت یک سیر به هم پیوسته ذکر کرده و مقلد را با فضای کلی احکام اسلامی آشنا می سازند که با توجه به مسائل روز او تهیه و تنظیم شده است.

مزیت و فایده این رساله ها آن است که مسائل احکام به شکل قاعده محور و جامع توضیح داده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامل ترین کتاب فقهی حضرت آیت الله خامنه ای در موضوع بیان احکام و مسائل شرعی منتشر شد

کامل ترین کتاب فقهی حضرت آیت الله خامنه ای در موضوع بیان احکام و مسائل شرعی منتشر شد