مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 20:452021-11-14سياسي

مرزبندی های سیاسی برداشته شود


مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگر بخواهیم انقلاب ما جهانی شود، باید مرزبندی های سیاسی که باعث ایجاد کینه و کدورت می شود را کنار گذاشته و صرفاً نگاه خدایی به کار داشته باشیم.

- ، حجت الاسلام مهدی متقی فر شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه اظهار کرد: ما باید تمام توان خود را در جهتی به کارگیری کنیم که حلقه های میانی و مردمی پیشرو کار فرهنگی باشند در غیر این صورت اگر سازمان تبلیغات و همه نهادهای فرهنگی هم بسیج شوند کاری از پیش نخواهند برد.

وی با بیان این که سازمان تبلیغات حمایت از حلقه های میانی را وظیفه خود می داند، افزود: ما تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا در هیچ اموری تصد گری نکنیم زیرا اگر حرکت مردمی شکل بگیرد و کار را خود مردم در دست بگیرند حتی اگر مسئولان هم عوض شوند کار بر زمین نمی ماند.

مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: ظرفیت جمهوری اسلامی ایران در دل همه امت است و شیعه و سنی نمی شناسد.

متقی فر افزود: اگر بخواهیم انقلاب ما جهانی شود، باید مرزبندی های سیاسی که باعث ایجاد کینه و کدورت می شود را کنار گذاشته و صرفاً نگاه خدایی به کار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم زیست بوم فرهنگی را حکمرانی کنیم باید با همه توان و کسانی که در کشور نفس می کشند این کار را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزبندی های سیاسی برداشته شود

مرزبندی های سیاسی برداشته شود