مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 21:252021-11-14اجتماعي

آمادگی لازم برای مواجهه با آبگرفتگی های احتمالی را داریم


مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه حساسیت در خصوص آبگرفتگی و فاضلاب اهواز بسیار زیاد شده است، گفت: آمادگی لازم برای مواجهه با آبگرفتگی احتمالی را داریم و پیش بینی های لازم انجام شده است تا در صورت وقوع آبگرفتگی مشکل در کمترین زمان ممکن رفع شود.

- ایسنا/خوزستان مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه حساسیت در خصوص آبگرفتگی و فاضلاب اهواز بسیار زیاد شده است، گفت: آمادگی لازم برای مواجهه با آبگرفتگی احتمالی را داریم و پیش بینی های لازم انجام شده است تا در صورت وقوع آبگرفتگی مشکل در کمترین زمان ممکن رفع شود.

سعید دشتی زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به مشکلات آبگرفتگی در دو سال گذشته در پی بارندگی ها، با وجودی که دفع آب های سطحی جزو تعهدات شهرداری است اما شرکت آبفا در این خصوص ورود کرد و اقدامات مشارکتی بین این دو ارگان در قالب طرح علاج بخشی در نقاط دارای آبگرفتگی آغاز شد که در سال نخست اجرای این طرح، پروژه های تعهد شرکت آبفا حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی افزود: در سال 99 به دلیل ریزش یکسری خطوط فاضلاب، طرح علاج بخشی 2 در حدود 80 نقطه مصوب شد که 33 نقطه از این تعداد جزو وظایف شرکت آبفا و 23 نقطه جزو تعهدات شهرداری اهواز بود و دیگر طرح ها نیز به صورت مشارکتی باید اجرا می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی لازم برای مواجهه با آبگرفتگی های احتمالی را داریم

آمادگی لازم برای مواجهه با آبگرفتگی های احتمالی را داریم