مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 00:552021-11-14سياسي

رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه درآمد پایدار شهرداری ها


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها از رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها در جلسه امروز (یکشنبه، 23 آبان) این کمیسیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روح الله نجابت در گفتگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها؛ بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون لایحه درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها که از شورای نگهبان اعاده شده بود، با حضور عضو حقوقدان شورای نگهبان، کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و دستگاه های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: در این جلسه ایرادات شورای نگهبان تا ماده 6 این لایحه مورد بررسی قرار گرفت و اصلاحاتی که جهت رفع ایرادات شورای نگهبان از طرف کارگروه ارائه شد، به تصویب رسید و ادامه رفع سایر ایرادات شورای نگهبان به جلسه بعد موکول شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در ادامه تصریح کرد: بعد از بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها، با حضور کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و دستگاه های اجرایی ذی ربط، طرح اصلاح جدول حوزه انتخابیه مجلس نیز مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه درآمد پایدار شهرداری ها

رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه درآمد پایدار شهرداری ها