مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 04:502021-11-15سياسي

کارت زرد شورای شیراز به شهرداری در صورت عدم پالایش نیروهای غیرفداکار


اگر شهرداری در پالایش نیروهای بی انضباط، فرسایشگر و غیرفداکار و آنان که قصد ندارند مفاهیم انقلاب اسلامی را در کار خود به متجلی کنند تردید کند، - ایسنا/فارس رییس شورای شهر شیراز تاکید کرد: اگر شهرداری در پالایش نیروهای بی انضباط، فرسایشگر و غیرفداکار و آنان که قصد ندارند مفاهیم انقلاب اسلامی را در کار خود به متجلی کنند تردید کند، با کارت زرد شورا مواجه خواهد شد.

مهدی طاهری بعد از ظهر یکشنبه 23 آبان در صحن علنی شورای شهر شیراز با تشبیه سازمان بی برنامه به کشتی بی ساحل، گفت: بی خط کش و معیار بودن، دردی کشنده و مهمترین عارضه و چالش یک شورای تحول خواه و به اصطلاح انقلابی است و امیدوارم شوراییان بدون حب و بغض و سیاسی انگاری به صورت ید واحد عمل کنند.

او با اشاره به اینکه تهیه فهرستی از پروژه ها به صورت مجزا در هر کمیسیون و ارائه آن ها به مردم شاید تداعی کننده وعده های قطعی برای اجرای آن ها باشد، افزود: در نهایت نه کمیسیون بلکه صحن علنی شورا پروژه ها را تصویب می کند.

رییس شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه متمم بودجه سال 1400 به زودی توسط شهرداری تنظیم و به شورا ارائه می شود، تصریح کرد: قرار دادن فهرست بلند بالایی از طرح های بررسی شده در کمیسیون ها که یک سویه تنها کالبد شهر در آن ها توجه شده و همزمان به همه بندهای رویکردهای شورای ششم مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت زرد شورای شیراز به شهرداری در صورت عدم پالایش نیروهای غیرفداکار

کارت زرد شورای شیراز به شهرداری در صورت عدم پالایش نیروهای غیرفداکار