مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:202021-11-15سياسي

سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد استان قم راه اندازی شد


مدیر برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات کمیته امداد استان قم از راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات این نهاد خبر داد و خواستار ثبت نظرات سازنده هم استانی های عزیز در این سامانه شد.

- ایسنا/قم مدیر برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات کمیته امداد استان قم از راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات این نهاد خبر داد و خواستار ثبت نظرات سازنده هم استانی های عزیز در این سامانه شد.

علی قیداری، با بیان اینکه امروزه یکی از مناسب ترین و مفیدترین راهکارهای عملی برای رشد و توسعه خلاقیت و نوآوری در سازمان ها استفاده از پیشنهادات و نظرات کارکنان و ذی نفعان است عنوان کرد: کمیته امداد نیز به عنوان یک نهاد مردمی، حمایتی و خدمت رسان، همواره به دنبال استفاده از نقطه نظرات همه مردم عزیز ایران، بویژه کارکنان، خیران نیک اندیش و مددجویان برای ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات خود بوده است.

وی با اشاره به اینکه اثربخشی و بهبود جنبه های خدمت بی منت از طریق گسترش ایده های نو و کاربردی امکان پذیر است افزود: سامانه نظام پیشنهادات این نهاد مقدس و مردمی بدلیل اهمیت مشارکت عمومی و لزوم ارتقاء سیستم سنتی در فرآیند توسعه مشارکت همگانی در تصمیم سازی ها راه اندازی شده است.

مدیر برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات کمیته امداد استان قم، همسان سازی با خواسته ها و نیازهای امداد، ارتباط با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد استان قم راه اندازی شد

سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد استان قم راه اندازی شد