مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-15بين الملل

22 ترابایت؛ حجم فایل ها، تصاویری که «عصای موسی» از فلسطین اشغالی به دست آورده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه هکری عصای موسی (Moses_Staff) که این روز ها به دلیل حمله سایبری موفق به مراکزی در فلسطین اشغالی حسابی نام خود را بر سر زبان ها انداخته، - 22 ترابایت؛ حجم فایل ها، تصاویری که عصای موسی از فلسطین اشغالی به دست آورده گروه هکری عصای موسی ضمن اعلام اینکه حجم فایل ها، تصاویر و نقشه هایی که از فلسطین اشغالی به دست آورده 22 ترابایت است، بخشی از اطلاعات حساس را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه هکری عصای موسی (Moses_Staff) که این روز ها به دلیل حمله سایبری موفق به مراکزی در فلسطین اشغالی حسابی نام خود را بر سر زبان ها انداخته، با انتشار ویدئویی جدید، رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد.

بر اساس گزارش المدن ، این گروه اعلام کرد که به اطلاعات دولتی رژیم صهیونیستی شامل تصاویر سه بعدی از فلسطین اشغالی دست پیدا کرده است.

این اقدام، دور زدن ممنوعیت بین المللی است که از دسترسی به تصاویر دقیق هوایی از مناطق فلسطین اشغالی جلوگیری می کند.

در فیلم منتشر شده، تصاویر و نقشه های تأسیسات حیاتی نشان داده شده و اعلام می شود که این ها نمونه ای از تصاویر دقیقی است که اخیرا پس از هک زیرساخت های سایبری رژیم صهیونیستی به دست آمده؛ این یک شکست برای امنیت سایبری تل آویو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 ترابایت؛ حجم فایل ها، تصاویری که «عصای موسی» از فلسطین اشغالی به دست آورده

22 ترابایت؛ حجم فایل ها، تصاویری که «عصای موسی» از فلسطین اشغالی به دست آورده