مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-15اقتصادي

کرمانشاه؛ در مسیر توسعه صنعت گلخانه داری


کرمانشاه در سال های اخیر در مسیر توسعه صنعت گلخانه داری قرار گرفته و طی دو، سه سال گذشته گلخانه های استان رشد قابل توجهی داشته اند.

- ایرج بهرامی کارشناس مسئول گلخانه های استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به توسعه چشمگیر گلخانه ها در استان طی چند سال اخیر، گفت: کرمانشاه هم اکنون در حوزه توسعه گلخانه ها سومین استان کشور است.

بهرامی اضافه کرد: اگرچه در سالیان گذشته استان کرمانشاه جزو استان های آخر در حوزه توسعه صنعت گلخانه ای در کشور بود، اما هم اکنون بنا به اعلام وزارت جهاد کشاورزی استان سوم کشور در حوزه توسعه گلخانه ها است.

کارشناس مسئول توسعه گلخانه های سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه یادآور شد: استان کرمانشاه در سالهای قبل از سال 1397 همواره استان 30 و یا 31 کشور در حوزه توسعه گلخانه ها بوده که در سال گذشته به جایگاه سیزدهم و امسال به جایگاه سوم رسیده است.

وی در ادامه سهمیه ابلاغی از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه گلخانه ها در استان کرمانشاه در سال جاری را توسعه 50 هکتاری گلخانه ها اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون کار احداث 47.

5 هکتار گلخانه در استان آغاز شده است.

بهرامی یکی از پروژه های گلخانه ای مهم استان کرمانشاه را نِت هوس(سایبان باغ) با رویکرد احداث باغ مدرن عنوان کرد و افزود: این پروژه گلخانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه؛ در مسیر توسعه صنعت گلخانه داری

کرمانشاه؛ در مسیر توسعه صنعت گلخانه داری