مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-15سياسي

«جهانگیری» را به کارگزاران بر می گردانیم/ در انتخابات منفعل نیستیم


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: در کنگره بعدی که احتمالا ابتدای سال آینده برگزار خواهد شد، از «اسحاق جهانگیری» دعوت خواهیم کرد تا اگر تمایل داشت به شورای مرکزی برگردد.

- عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: در کنگره بعدی که احتمالا ابتدای سال آینده برگزار خواهد شد، از اسحاق جهانگیری دعوت خواهیم کرد تا اگر تمایل داشت به شورای مرکزی برگردد.

محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفتگو با خبرنگار مهر ، به بیان جزییاتی درباره تغییرات اخیر در حزب متبوع خود پرداخت و گفت: همچنان حسین مرعشی سخنگوی حزب است، البته در اولین فرصت بعد از انتخاب دبیرکل، طبعا سخنگوی جدید نیز انتخاب خواهد شد.

این جزء تکالیف دبیرکل است که ارکان حزب اعم از قائم مقام، اعضا و مسئولان ستادی حزب، مدیران استان ها و غیره را انتخاب کند.

وی با اشاره به اینکه در گام بعدی، شورای مرکزی باید نسبت به انتخاب روسای کمیته های دیگر اقدام کند، افزود در اولین جلسه بعدی، ارکان جدید مشخص خواهند شد.

این جلسه حدود دو هفته دیگر برگزار می شود.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به این سوال که آیا اسحاق جهانگیری از حزب کناره گیری کرده است؟ تصریح کرد: جهانگیری از ریاست شورای مرکزی استعفا داد و عضویت خود در شورای مرکزی را به شرایط بعدی موکول کرد، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهانگیری» را به کارگزاران بر می گردانیم/ در انتخابات منفعل نیستیم

«جهانگیری» را به کارگزاران بر می گردانیم/ در انتخابات منفعل نیستیم