مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-15سياسي

چالش های پیشروی صنعت گردشگری اردبیل


عضو هیئت علمی گروه آموزشی مدیریت دولتی و گردشگری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اردبیل سه جاذبه مهم برای جذب گردشگران بین المللی دارد که با استفاده از آنها می توان برای جذب توریست ها برنامه ریزی کرد.

- ولی نعمتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از این جاذبه ها بقعه شیخ صفی است که می تواند مقصد گردشگران خارجی باشد به خصوص بعد از ثبت جهانی، این بقعه بیشتر شناخته شده است.

وی با بیان اینکه جاذبه دوم استان اردبیل در سطح بین المللی شیوه زندگی و معیشت عشایر است که برای گردشگران خارجی به خصوص گردشگران اروپایی جذابیت دارد، تصریح کرد: شیوه معیشت، شیوه زندگی، فرهنگ، آداب، رسوم، نوع مسکن و غیره عشایر برای گردشگران جذابیت های خاصی دارد.

عضو هیئت علمی گروه آموزشی مدیریت دولتی و گردشگری دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: حُسن معیشت عشایر این است که فصل کوچ آنها دقیقاً مطابق با سفر گردشگران در فصل تابستان است که نکته مثبتی محسوب می شود.

نعمتی با بیان اینکه سومین جاذبه گردشگری استان اردبیل در سطح بین المللی کوه سبلان است، ادامه داد: دریاچه کوه سبلان، شیروان دره سی، طبیعت و کوه های اطراف قله سبلان جاذبه گردشگری برای گردشگران بین المللی به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های پیشروی صنعت گردشگری اردبیل

چالش های پیشروی صنعت گردشگری اردبیل