مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-15اقتصادي

توزیع روزانه 110 تن مرغ در سطح استان همدان


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: در راستای تنظیم بازار، به طور متوسط روزانه 110 تن مرغ در دو نوبت صبح و عصر در سطح استان همدان توزیع می شود.

- ، علی دولو اضافه کرد: پلاک گذاری و هویت گذاری دام در استان همدان از سال 98 آغاز شده و همچنان ادامه دارد و بیش از 90 درصد دام های استان هویت گذاری و دارای شناسنامه شده اند.

وی برنامه ریزی برای تأمین نهاده ها، تولید و تأمین نیاز غذایی و جلوگیری از خروج بی رویه دام را از مزیت های پلاک گذاری و هویت گذاری دانست.

وی تصریح کرد: شرایط خشکسالی کشور ما باعث به وجود آمدن مشکل نهاده های دامی شده است زیرا بخش عمده واحدهای دامی که از مراتع و علوفه استفاده می کردند به نهاده های وارداتی وابسته شده اند همچنین واردات نیز شرایط خاصی داشته ولی با این وجود دولت در تلاش بوده که نهادها را تأمین و وارد کند و امسال 200 هزار تن نهاده وارد استان شده و در بین دامداران توزیع شده است.

دولو افزود: در راستای جلوگیری از خام فروشی و افزایش کیفیت نهاده های دامی و کاهش درصد انحرافات، این نهاده ها به صورت خوراک آماده و کنسانتره در اختیار تولید کننده قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: شرکت پشتیبانی نیز در خرید دام با قیمت تضمینی مصوب همکاری دارد و همچنین مقدار مازاد گوشت قرمز در سطح استان به خارج از استان عرضه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 110 تن مرغ در سطح استان همدان

توزیع روزانه 110 تن مرغ در سطح استان همدان