مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-15اجتماعي

معضل زیست محیطی حلقه دره کرج همچنان ادامه دارد


متاسفانه به دلیل مدیریت نادرست و عدم اراده قوی، تاکنون هیچ کدام از این طرح و پروژه های مرکز دفن زباله کرج به صورت کامل اجرایی نشده و معضل زیست محیطی حلقه دره همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/البرز مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: متاسفانه به دلیل مدیریت نادرست و عدم اراده قوی، تاکنون هیچ کدام از این طرح و پروژه های مرکز دفن زباله کرج به صورت کامل اجرایی نشده و معضل زیست محیطی حلقه دره همچنان ادامه دارد.

فردین حکیمی گفت: مرکز دفن حلقه دره تنها مرکز دفن زباله در استان است که روزانه حدود 1500 تن زباله از شهرهای استان به این مرکز منتقل می شود.

در سال های گذشته در این مرکز زیرساخت هایی برای ایجاد لندفیل مهندسی بهداشتی، تصفیه شیرابه، کارخانه تولید کمپوست، استحصال گاز و کارخانه پیرولیز ایجاد شد ولی متاسفانه به دلیل مدیریت نادرست و عدم اراده قوی، تاکنون هیچ کدام از این طرح و پروژه ها به صورت کامل اجرایی نشده و معضل زیست محیطی حلقه دره همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حکیمی اظهار کرد: با افزایش جمعیت و به تبع آن افزایش مصرف انواع مواد غذایی و تولید انواع پسماندها چه در بخش خانگی و چه در بخش های صنعتی بیش از پیش شده است.

مشکلات زیست محیطی که به دنبال انباشت و تجمع پسماندها به وجود می آید قابل چشم پوشی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل زیست محیطی حلقه دره کرج همچنان ادامه دارد

معضل زیست محیطی حلقه دره کرج همچنان ادامه دارد