مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-15سياسي

باید از ظرفیت ثبت جهانی یزد استفاده کرد/یزدیها ذاتاً متخلفی نیستند


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با تاکید بر استفاده از ظرفیت ثبت جهانی شهر یزد جهت ارتقاء جایگاه این سازمان، گفت: یکی از رسالت های سازمان، - ایسنا/یزد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با تاکید بر استفاده از ظرفیت ثبت جهانی شهر یزد جهت ارتقاء جایگاه این سازمان، گفت: یکی از رسالت های سازمان، ترویج و تبیین ارزش های ساختمان سازی در گذشته و تلاش برای ارائه الگوهایی برای نسل آینده است.

مجتبی فرهمند در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به لزوم تثبیت جایگاه حرفه ای مهندسین سازمان در جامعه، گفت: در اولین گام از آغاز فعالیت این دوره، باید پیروی فعالیت های خوب انجام شده در حوزه آموزش طی دوره گذشته، دانش حرفه ای و تخصصی مهندسین عضو سازمان ارتقاء یافته و این آموزش ها به صورت عمل گرایانه و تخصصی دنبال شود.

وی یکی از رویکردهای سازمان در حوزه آموزش را آموزش جوامع محلی دانست و اظهار کرد: با توجه به این که مردم یکی از اصلی ترین ذینفان استفاده از خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هستند، باید خدمات سازمان در حوزه های مختلف برای جوامع محلی تبیین و اهمیت استفاده از آن ها بر همگان روشن شود.

فرهمند با بیان این که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان باید به یک مرجع علمی و فنی در استان تبدیل شود، خاطرنشان کرد: جایگاه سازمان نظام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از ظرفیت ثبت جهانی یزد استفاده کرد/یزدیها ذاتاً متخلفی نیستند

باید از ظرفیت ثبت جهانی یزد استفاده کرد/یزدیها ذاتاً متخلفی نیستند