مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-15سياسي

استفاده از جوانان انقلابی در بدنه مدیریتی باید اولویت مسئولان باشد


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت تداوم استفاده از جوانان انقلابی در بدنه مدیریتی استان تاکید کرده و گفت: استفاده از جوانان باید اولویت مسئولان باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت تداوم استفاده از جوانان انقلابی در بدنه مدیریتی استان تاکید کرده و گفت: استفاده از جوانان باید اولویت مسئولان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی روز دوشنبه، 24 آبان ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سیستم حکمرانی در کل دنیا تغییر پیدا کرده و سیستم های یک طرفه و نگاه از بالا به پایین دیگر موضوعیت ندارد.

وی، با تاکید بر اینکه در دوران کنونی حکمرانی مردمی جایگاهی ویژه پیدا کرده است، ادامه داد: هر جامعه ای که حکمرانی مردمی را جدی می گیرد، موفق است؛ حکمرانی مردمی در تمامی بخش ها اعم از فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و صنعتی و اقتصادی مهم است.

شعبانی با اشاره به اینکه ایجاد بسترهای لازم برای فعالیت های مردمی وظیفه حاکمیت است، افزود: بررسی ها نشان می دهد که حکمرانی مردمی با تمدن ایرانی و اسلامی بیشترین سنخیت و همگونی را دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در دوران دفاع مقدس با اینکه تمام دنیا مقابل جمهوری اسلامی ایستاد، اما چون نقش اصلی جنگ بر عهده مردم بود و به خصوص جوانان در صحنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از جوانان انقلابی در بدنه مدیریتی باید اولویت مسئولان باشد

استفاده از جوانان انقلابی در بدنه مدیریتی باید اولویت مسئولان باشد